Prijateljica je že vrsto let delala v manjšem, zelo uspešnem podjetju. Zadnje čase se je pospešeno širilo in povečevalo se je zaposlovanje. Kar naenkrat pa so v vodstvu pričeli govoriti, da imajo prevelike stroške, da gre dosti izdatkov za nakupe novih sredstev in popravila starih strojev. Govorili so, da bo potrebno zmanjševati stroške in pričeti varčevati na vseh koncih. Pri delavcih, pri materialih, pri potnih stroških, pri avtomobilih skratka vse, kar je koristilo podjetje.

Tako so na ta račun poklicali prijateljico na razgovor, da bi jo zaposlila na novo delovno mesto, ker bodo uvedli EAM sistem v poslovanje. Ker je že dolgo časa zaposlena v tem podjetju, se najbolje spozna na poslovanje in na vso opremo, kar imajo v lasti. Želeli so, da bi imeli jasen pregled nad vsemi sredstvi, s katerimi upravljajo, njihovo stanje, njihova potreba po vzdrževanju, ki naj bi bilo redno in ne samo takrat, ko se pokvari in morajo dati v odpis. Z uvedbo sistema EAM bi si podjetje zmanjšalo stroške poslovanja in imeli bi pregled nad vsem ob vsakem času. Lažje bi načrtovali nakupe novih pripomočkov in strojev za delo, predvsem jim je bil cilj, da imajo jasen pregled tudi nad temi financami, ki ga porabijo za vzdrževanje. Prijateljici je bilo to sprva nekaj novega, najprej ni vedela, kako bi se ona lotila vsega tega, saj se ji je zdelo vse preveč zapleteno in obsežno. Potem si je izdelala načrt v računalniškem programu in stvari so ji postajale vedno bolj jasne. Ugotovila je, kako je bilo vse razpršeno, informacije o sredstvih niso bile nikoli na istem mestu.
Z uvajanjem sistema EAM ji je vedno bolj omogočal jasen pogled nad napravami in njihovega stanja. Spremembe so takoj opazile na delu, ki je bilo bolj organizirano, vzdrževanja so bila bolj načrtovana, vedno manj je bilo nujnih opravil in odpisov starih naprav. EAM (Enterprise Asset Management) je prinesel standardizirane evidence sredstev, preventivno in prediktivno vzdrževanje ter boljšo sledljivost stroškov skozi celoten življenjski cikel opreme. Rezultat so bili manj izpadi, daljša življenjska doba naprav in večja produktivnost ekip. V zelo kratkem času se je že poznalo v podjetju, da se stroški manjšajo in vodstvo je tako pridobilo nov zagon.